Persbericht vernieuwde website KortingsWijzer

//Persbericht vernieuwde website KortingsWijzer

Persbericht vernieuwde website KortingsWijzer

Met de vernieuwde website van KortingsWijzer hebben wij ingespeeld op de wens van onze klanten om de website gebruiksvriendelijker te maken voor de mobiel.

Pluk de actie van de dag, koop met korting.

Vanaf vandaag is de vernieuwde website KortingsWijzer.com officieel online. Men koopt steeds vaker online en net als de reclamefolders in de brievenbus met betrekking tot uitverkopen, stelt KortingsWijzer u op de hoogte waar er uitverkoop is, zonder al die overbodige papierverspilling. Met het gemak dat de producten aan huis geleverd worden.

“Mensen zijn dol op kortingen,” stelt Nick, de eigenaar. “Pluk de actie van de dag, koop met korting.” Het is altijd leuk wanneer je iets goedkoper kan kopen.

Kortingscodes
Wij bieden een breed scala aan kortingscodes. Elke doordeweekse dag zullen de laatste kortingscodes op de website geplaatst worden. Om het allemaal gemakkelijker te maken, zullen deze ook via Facebook en Google plus gepost worden. Denk bijvoorbeeld aan korting bij aankoop van en extra korting op sales.

Uitverkoop blog
Via onze blog word u op de hoogte gesteld waar er uitverkoop is op het web. Denk bijvoorbeeld aan final sales kortingen, back to school en totale leegverkopen.

Over ons
KortingsWijzer.com is een verzamelwebsite op basis van affiliate marketing die aanbiedingen van derden bekend maakt binnen Nederland. Bij interesse in een bepaalde korting kunt u doorklikken naar de desbetreffende aanbieder. Op de website http://www.KortingsWijzer.com vind u meer informatie over ons aanbod.

By |2017-11-17T12:09:13+00:0017 november 2015|Categories: Retail en Detailhandel|Tags: , , , |0 reacties

About the Author:

PietdePrediker