PERSBERICHT: Nieuw De Schoonmaakdames in Purmerend

Purmerend 20 – 09 – 2010 :  Schoon is vanzelfsprekend. Dat vinden u, uw klanten en uw medewerkers, maar u hebt veel andere dingen aan uw hoofd. En omdat schoonmaken onze core-business is, doen wij dat graag voor u. Voordat we beginnen maken we goede afspraken over wat schoon moet en wat schoon voor u betekent.

De schoonmaakdames zorgen voor een vast schoonmaakteam op een vaste plek. Goed gemotiveerde, betrokken en betrouwbare medewerkers die een stapje extra doen als dat nodig is.

Voor De Schoonmaakdames telt maar een ding: De tevredenheid van de eindgebruiker. Oren en ogen houden we open voor alles wat een opdrachtgever bezighoudt. Vervolgens wordt daar flexibel op ingespeeld.

Elke opdrachtgever heeft één vaste contactpersoon. De contactpersoon stelt samen met de opdrachtgever een schoonmaakplan op. Hierin is nauwgezet omschreven wat de werkzaamheden zijn en hoe die moeten worden uitgevoerd.

Vraag vandaag nog een offerte aan en ontvang dezelfde dag nog een reactie!

Hartelijke groet,

Ashley Martens-Willems