PERSBERICHT l BOEKPRESENTATIE

Stichting Zielsverwanten organiseert een boekpresentatie op zaterdag 18 november 2017.

OVER DE BOEKPRESENTATIE
Op zaterdag 18 november organiseert
Stichting Zielsverwanten een informele boekpresentatie. Een persoonlijk boek wordt in een persoonlijke setting bij de schrijfster Dimphy Boetzkes thuis gepresenteerd.

Genodigden met interesse in het thema traumaverwerking zijn welkom en kunnen hier leuke contacten leggen, vragen stellen en ervaringen delen.
EVENT | boekpresentatie
TIJD | zaterdag 18 november 2017, 19.30-21.00 uur
LOCATIE | Koningin Wilhelminastraat 19 in Schoonrewoerd
KOSTEN | geen (natuurlijk)
AANMELDEN | Alleen op uitnodiging

OVER HET BOEK
Tijdens deze boekpresentatie wordt het boek “Bevrijd door traumaverwerking en healing” officieel gepresenteerd door de ervaringsdeskundige traumatherapeute Dimphy Boetzkes. Op haar veertigste laat zij eindelijk de waarheid toe dat zij misbruikt is. Dit boek vertelt over haar fascinerende weg terug, via traumaverwerking en healing, naar een herwonnen heelheid en een bevrijding in lichaam, hart en handelen. Dit boek geeft, naast twee korte biografische verhalen, praktische tips van geïnterviewden voor iedereen die te maken kan krijgen met dit thema.
Dimphy Boetzkes is, samen met Shandia Nejal, de oprichtster en drijvende kracht achter de Stichting Zielsverwanten. De opbrengst komt geheel ten goede aan deze stichting.

TITEL | Bevrijd door traumaverwerking en healing
AUTEUR | Dimphy Boetzkes