Motor4Kids | Persbericht motortoerrit voor het goede doel

Premium persbericht

MOTORTOERRIT VOOR HET GOEDE DOEL

Vorig jaar organiseerde Stichting Battle4kids een dancefeest in Zutphen ten behoeve van het Epilepsiefonds. De opbrengsten van dit evenement kwam geheel ten goede aan wetenschappelijk onderzoek naar epilepsie bij kinderen, zoals het ernstige CSWS-syndroom.

Avancé Communicatie is betrokken geweest bij dit Dance Event en bij de Stichting Battle4kids website. Het idee is toen ontstaan om een motortoerrit te organiseren in 2016 waarbij de opbrengsten ten goede komt aan Stichting Battle4kids. Een motortoerrit voor het goede met als afsluiter een gezellige barbecue op het terras van “Fort Bronsbergen” in Zutphen.

Met de opbrengsten van dit evenement kan Stichting Battle4Kids nieuwe projecten creëren, bestaande doelen na blijven streven en meer wetenschappelijk onderzoek naar de bestrijding van kinderziekte(s) financieel extra ondersteunen.

De Stichting Battle4kids heeft als visie om vermaak, plezier en ontspanning in te zetten om de boodschap uit te dragen dat vele kinderen in Nederland een extra steuntje in de rug kunnen gebruiken. De Stichting Battle4kids hanteert daarbij het motto “Waar elk kind wint” en gebruikt de slogan “via muziek, dans, kunst en beweging een goede toekomst voor onze kinderen realiseren”. Muziek, dans, kunst en sporten zijn namelijk een verbindende factor in onze samenleving. Deze vormen kunnen een brug slaan om deze visie te kunnen bereiken.

Geen evenement kan zonder sponsors en zeker als het gaat om een goed doel zijn de bedrijven en instellingen die op financieel vlak willen ondersteunen meer dan welkom. Voor onze motortoerrit zijn we daarom enorm blij met de bijdrage – in zowel financiële als in materiële van onze sponsors.